Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

The Biblionnaire



Η ιστοσελίδα που αποκαλύπτει στους φίλους (και κυρίως στους εχθρούς) του Γιάννη Μπαχά τις βιβλιοφιλικές προτιμήσεις του ώστε να βγάλει κανείς αστήρικτα και αυθαίρετα συμπεράσματα για τις πολιτικές και λοιπές πεποιθήσεις του. Εδώ καταγράφονται οι κρίσεις μου για τα βιβλία, περιοδικά και άλλης μορφής έργα που μελέτησα και που προτείνω να κάνετε και εσεις ή σας προειδοποιώ να αποφύγετε. Πολλές φορές ευχήθηκα κάποιος φίλος ή γνωστός μου που εκτιμώ να είχε διαβάσει ένα έργο που με δελέασε ο τίτλος, ο συγγραφέας ή κάποια παρουσίασή του που εντόπισα. Δυστυχώς, δεν είχα πάντα μια ακόμη κρίση και έτσι χρειάστηκε να διαβάσω και βιβλία και να το μετανοιώσω. Παρόλα αυτά σε καμμία περίπτωση ακόμη και η ανάγνωση ενός "κακού" (με τα δικά μου κριτήρια) βιβλίου δεν είναι άχρηστη. Εγώ πάντως ίσως σας ωθήσω ή απωθήσω στην ανάγνωση όσων διάβασα προσφάτως ή ανέτρεξα πάλι ή παρουσίασα ο ίδιος σε κάποιες περιπτώσεις. Σας παρακαλώ να μου δώσετε μια επανατροφοδότηση ώστε να διατηρήσω τον αρχικό ενθουσιασμό μου και να συνεχίσω για αρκετό καιρό ότι αρχίζω σήμερα. Στείλτε μου κρίσεις και επικρίσεις, απόψεις, φωτογραφίες και κείμενα. Η ονομασία του ημερολογίου είναι ένας συνδιασμός της λέξης Βιβλίο και Billionnaire (δισεκατομμυριούχος) αφού η κατοχή μέσω της ανάγνωσης όσο το δυνατόν περισσοτέρων βιβλίων είναι πλούτος. Ελάτε στο θησαυροφυλάκειο μου και δείτε τους "θησαυρούς μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: